sâmbătă, 27 martie 2010

Intrebari, constatari, intre beri, constat ieri...

Niciodata nu am inteles cum oamenii pot intreba chestiuni al caror raspuns e evident. cateodata ma intreb daca eu insumi nu fac asta. Pana astazi nu am gasit raspunsul.
Vara trecuta aveam 87-88 kilograme si eram atat de "tras prin inel" incat lumea se intreba daca sunt bolnav. Coborasem de undeva de prin 120 kile, cand cu greu ma mai incheiam la sireturi iar urcatul pana la etajul 1 mi se parea mai greu decat insusi un maraton. Deseori eram intrebat: "Auzi, tu ai slabit, nu-i asa?". Mestere, oricat de atletica ar fi constitutia mea, 30 de kile diferenta SE OBSERVA, nu? De ce te mai obosesti sa intrebi? Acum, am undeva spre 105 kilograme. Am cam pus ceva in intervalul asta. Intrebarea zilei e : " Auzi, tu te-ai ingrasat un pic, sau mi se par mie ?". Dohh
Si hai sa zicem ca aici fiecare apreciaza dupa propriul ochi mai mult sau mai putin format, si pana la urma unii sunt destul de finuti incat sa nu iti arunce in fata concluzii care te-ar putea deranja.
Dar sunt fazele alea absolut penibile si de neinteles pentru mine. Cand aveai ieri parul lung pana la fund si azi esti periuta si vine unu' si te intreaba" Te-ai tuns?". Ce dracu sa ii raspunzi? Apoi sunt aia care vazandu-te cum iti sufli nasul din 3 in 3 secunde, cu ochii sticlosi si vocea ragusita, ba si tusind din toti rarunchii iti arunca un firesc: " Ai racit ?" de iti vine sa le bagi pe gat o supradoza de Fervex.
Mai e o categorie, pe langa cea a Intrebatorilor, si anume Constatatorii. Astia sunt mai putini subtili, pot spune ca sunt directi rau, dar in egala masura penibili. Sunt cei ce vin si iti soptesc la ureche pe tonul cel mai grav cu putinta " Ai intarziat" cand tu trebuia sa ajungi la 10 la intalnire si deja e aproape 11. Bah, stiu ca am intarziat, pe bune daca e nevoie sa imi mai spui asta. Mult mai grosolan e atunci cand, si asta mi se intampla inainte cam des, vine unul la tine si iti spune ca esti beat cand tu de fapt esti praf, mergi pe 7 carari, habar nu ai unde e casa si chiar daca ai nu vrei sa ajungi acolo. Asta pentru ca acolo te astepata fie ai tai, fie sotia, fie soacra, oricare optiune fiind egal proasta. Deci asta mi se pare impardonabil. Tu nu stii cum sa te tii pe picioare si chiar nu ai nevoie de unul sa iti spuna ca esti beat. O SIMTI, damn it !!!
Inchei intrebandu-ma daca am scris un articol pentru blog si constatand cu uimire ca l-am scris.

Va pup, am revenit, de acum ii dam inainte cu tupeu...

Un comentariu:

407 spunea...

nu suport oamenii care pun intrebari retorice...sau care fac niste constatari mult prea evidente ca sa mai fie subliniate :))))