luni, 8 februarie 2010

Oul lipsa v.2 : Alice in tara minunilor sau inca o poveste despre ou


Stau la coada sa iau banane, la metrou. Da, da … stiu, sunt la dieta si bananele
ingrasa, dar sunt foarte tolerant cu mine. Coada mare. Dute-vino continuu. Ultimele
umbre ale noptii imi joaca printre gene. Nu-mi amintesc ce am baut aseara… Votca!!!!
Cum? Si asta ingrasa? Jur, nici nu m-am atins de bere!
Toti au ajuns inaintea mea la coada si nu stiu cum sa se bage mai repede in fata.
‘Hai domne, ca ma grabesc... Ce se mosmondeste asta atata sa-i dea rest!?’ Sa
cumpere si zbar spre munca. Hehe, eu sunt seful, pot sa ajung oricand. Spun toti,
dar ea e de un calm imprerial. Fara varsta, intr-un palton pana in pamant si cu
fularul bine legat in jurul gurii. Ei hai? In motrou nu viscoleste…
Dupa o vesnicie si jumatate, doar ea ma mai desparte de banane. Bag mana in buzunar
dupa bani, cand o aud. Da, tipa cu fularul.
Ea, tintind-o pe vanzatoare: ‘Un ou!’
Vanzatoarea, stupefiata: ‘Un ou?’
Eu, cu gura cascata si mana cautand mecanic prin buzunar: “Un ouuu …’
Ea, impenetrabila: ‘Un ou.’
Vanzatoarea intinde un ou, ea da un leu. Il pune intre alte o mie de lucruri din
geanta. A plecat si eu ma uit lung dupa ea. ‘Domnule, domnuuuuleee, ce va dau?’ A,
bananele mele.
Ies de la metrou, dar ea nu-mi iese din minte. Acum, Romania ori e tara tuturor
posibilitatilor ori e tara tuturor minunilor. Saraca? Nu, nu chiar atat de saraca.
Nebuna? Nimic deosebit. Vreun mister mai mult? Humpty Dumpty cu sanse maxime de
spargere in haosul acela din geanta.
Personificarea oului lui Columb pentru ora de istorie sau geografie?
Superoul impenetrabil din reclama de la Blend-a-Med in vreun cabinet de dintar?
Women have bolls too! Dupa fularul acela?
Un mister la fel de mare ca mystery eggs pe care nu le adun nicodata? :)) Pe cine
incerc sa pacalesc eu, sunt fermier fanatic in Farm Ville.
Poate ma ajutati voi!

Niciun comentariu: